Det är mycket planering som gäller här nere

Om man ska ha någon som helst bra kommunikation med hemmet postvägen så gäller det att vara ute i god tid. Jag pratar såklart om mors dag som är i slutet av nästa månad. För även om jag postar det nu, så är det alls inte säkert att det är hemma i familjens ägo till den sista. Så, jaja, jag ger det ett försök iallafall ;) Och vilka mattor dom har här. Helt fantastiska färger. Skimmer och kvalité. "farsan" vart nuss med matta. En stor fin sandfärgad en ca 2 x1,5 m kanske. Iallfall fick han den gör 2000 svenska ungefär. Det mina vänner, är ett bra kap.
Nej kanske ta mig dagens andra Kiwi och jobba vidare? Nee.. jag vet inte om jag orkar det. Borde ta en PN. För att orka. Men jag vet inte om det hjälper mig just nu..
Nej, posten var det!!
Kramar om//Elinen

Ps: I helgen vart dom man och hustru. Underbart! Önskar dem all lycka, precis som innan <3 ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0