En kylig solig morgon

"Vissa saker kanska dödar mig, men det är något som man får leva med.."
Tack fina T för en skön låt :*


"Lyckan, kärleken och meningen med livet" heter boken jag läser. Det är en lite snurrig bok såhär långt men har bara kommit några kapitel än så det blir nog bra. Blev en morgonsväng i morse och lyssna på "min" ljudbok. Kan inte sluta lyssna. Vill ha meeer.. Men sålänge jag inte går får jag inte lyssna. Mycket bra motivation <3
Nehe, ska ta mig en kiwi nu och sen drar det igång. Idag är en av de värsta dagarna vi på förrådet har. Måndagar och tisdagar är mördardagar. Fiiint! Nu dra på musik i högtalarna i min trasiga (buhuuu) MP3 och se om det går att hitta på nått kul i denna byggnad idag :D
Som ni hör så är det så här jag låter när jag fortfarande innehar energi.


Kramar om//elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0