En pappakram- för tillfrisknad

Ja, jag håller på att dra på mig en dunderförkylning. Tror inte min kropp orkar med alla olika människors snuvor längre. Det är inte så bra, alls.. men imorgon är jag frisk istället för värre, eller hur!!!! ;)

Nu har det grillats och donas. Vilken dunder fest vi fick till med kött, korv, grillwokade grönsaker, potatisgratäng, pommes, skagenmackor till förrätt och sallad. Det var guld. Solan med man kom, mammas kusin med sambo, extra mormor och morfar och så familjen (med T inräknad) Några kunde inte komma, tyvärr, men det var kul och man har ju inte alltid tid. Saknade dock "moster" och familj, men dit ska jag hinna svänga innan jag åker endå.. Saknar dem..
(efter ett kinderägg och en flodhäst så fortsätter skrivandet..)
När alla lämnat oss så kom mors morbror med sambo och fortsatte buset. Och jag, ja jag vart bara nysigare och nysigare och rinnsnuvan slog till. Men jag korkade upp en jordgubbsskumpa! Det lindrar endel. Och mina fina såpbubblor på sidan smörjs och smörjs. T´s sköldpadda är så j*vla snygg och den kommer bli ännu snyggare när den läkt. Pontus gjorde ett kungligt jobb med den. Hoppas min med blir så eftektfull som jag tror den är skapad att bli snart. Lääängtar. Dock inte efter läkningskliandet ;)
På golvet ligger ett 3D pussel som jag och T började med tidigare ikväll. Väldigt svårt måste jag säga då det siftar i färg beroende på ljus. Men vi fick ihop endel och sen gav jag upp för kvällen. Plötsligt låg T, Flixen OCH mamma på golvet och greja. Hi hi, riktigt mysigt. Det har kommit en till lamunge med storken nu ikväll oxå som ska få stå i ramljuset med de andra i morgon. Hoppas på lite solstrålar i morgon och en massa slöhet. För i morgon är det min "gör inget specielt"-dag. Det ska bli underbart! Jag har haft planerade dagar så länge som jag kan minnas just nu så det är fint med lite luftrum.
Nu är jag trött på att skriva för stunden. (kors i taket)

Kramar om//Elinen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0