God eftermiddag!!

Sitter och planerar inför kvällens middag med gruppen. Najs.. som sjutton :)
Idag har ja packat inför resan, allt viktigt, försökt byta kroppskydd till en mindre- men icke och sen räknat krut. Fint väder men kalla vindar. Gick in på rummet och: STUPADE! Sov "som en klubbad säl" som dom sa när jag vaknade. Totalt slut tjej som inte gjort ett skit på flera dagar men ändå känner att hon sprungit en mil mellan matsalen och luckan. Jippi!! Men lite sömn gjorde under, har till och med orkat puttsa skona. Fint ska det vara ikväll. Helt ren ny uniform som ser ut som ett tält. Vackert. Tur att alla bara är knäppa och glada och inte bryr sig så mycket. Jag är bara glad att slippa klä mig civilt för då är vi så himla olika. Nu är vi lika "illa" allihoppa. Fast killarna passar bra mycket bättre i dessa gudomligt avskyvärda kläder än mig. Jag har inte sökt till någon mode tävling- tack och bock!
Å, jag har haft "Stuka en basker med Elin" oxå. Jag är griiiim!! Eller inte. Hur jag än gjorde den så kom någon ny och sa, men såhär, eller gör såhär, ska du se ut sådär.. Tillslut vart den knappt fastsittande på huvudet, som en blaja frammåtlutande och långt ner i pannan. Jag är rätt nöjd. Så länge någon klagar så ser det helt okej ut ;)
Nu ska vi dra till messen.
Kramar om//Elinen

Ps: i morgon ska jag få komma hem.
Handla pressenter
Äta sushi
Leva livet <3
TATOOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0