Lördag i ökenfärger

Idag har det regnat. 2 superskurar (i mina ögon hitintills) En på frukosten och en precis före lunch. Så idag är det bara 25 grader ca och jag min nöt småfryser imellanåt. HUMOR!
Jag är rätt trött, börjar känna mig lite hemma på lagret och ja, såklart börjar hemlängtan krypa sig på lite gran. Bara för att tror jag... Men men, vad gör man inte. Har såklart mycket med tröttheten att göra oxå.
Ja just ja, det går att skicka post och paket till mig om man vill:
Gå in på forsvarsmakten.se och sök på Insats...(någonting) och sen "information till anhöriga"
Där står det precis hur det ska gå till. Kostar "bara" frimärket och brevet/färdiglådan. Jag ska snart se till att posta lite. Ska bara.. hur ska jag uttrycka mig.. hm.. se till att ha någon att skicka ;P
Ser inte ut att bli mer idag. Ska försöka ringa hem en sväng nu.

Kramar om en massa//Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0