När himlen öppnar sig

Japp, igår efter zumba fitnes passet så han jag och Ki bara ett par hundra meter innan himlen öppnade sig helt och öste ner regn regn regn. Vackert regn.Skönt regn. Men inte bara det fick vi, utan ett mycket vackert ljusspel bestående av åska och blixtrar. Vackert mellan målnen. Stora, kraftiga, högljuda blixtrar som gjorde att jag rös i hela kroppen va förtjusning. Om inte detta land hade så mycket skit skulle jag kunna tänka mig vara här ibland, bara för att uppleva det igen och igen <3
Väl åter vid tältet där jag bor fanns inte en torr fläck på kroppen och en varm dusch direkt efter att hämtat sakerna och sprungit till duschcontainern. Sen var det som tur var lite uppehåll när jag gick tillbaka till sängen. Sen drog det igång igen och försvann bortöver runt 10 tiden här. Mysigt. Varmt sommarregn i hell-variant ;)
Kramar om en massa massa//Elinen

Ps: Jag har fått min bror att beställa hem min sommarskrud. Lovely!!

Ps2: Ska nog setill at ringa runt lite idag med.. behöver prata lite bara sådär, prata lixom ;) Ds.


Kommentarer
Postat av: Snabbfot

Regn är underbart!!

Kom ihåg att hålla det vi pratade om idag för dig själv. Det är fan som det är iaf! :(

Tack så jättemycket för samtalet!! Även om du liksom..."hängde fördröjt i luften" ;)

Kram

2012-04-25 @ 21:13:07
Postat av: Elin

Självklart Snabbfot <3

2012-04-26 @ 10:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0