Söndagslunk

Sitter och pratar med Felix lite på facebook :)

Igår höll vi på att regna bort. Superregnskurar som höll på ca 1 timme. Och åska och blixtrar <3
Riktigt riktigt underbart och skönt. Nästan lite kallt ;P

Idag har jag fått jobbat på, stött på de där "trevliga" förrådsfasonerna jag så smått rymt ifrån och nu äger nyckel och ansvar på förrådet efter överlämningen nu i eftermiddags. De som var här när vi kom är kvar en vecka till innan de lämnar oss själva åt vårt lilla kaos.

Börjar lite smått att ta tillbaka bra matvanor. Det är SVÅRT när det finns så mycket spännande och gott. Men, det ger mer resultat om jag ger allt ett tag och det är så värt det!

Och kvällens bus var naturligtvis att jag var till Americanarna och köpte fallskärmslina. Och sen letade vi på Zumba hallen. Tisdag, torsdag är planen att det ska bli skaka ruuuuumpa. Det ska bli väldigt kul.

Men nu är mina fötter trasiga igen för idag, vilket dom tycker är väldigt roligt att bli. Så det blir tältet, hoppa i tofflorna, borsta gaddarna och krypa ner i min hemtrevlig puppa.

Längtar tills jag får visa bilder härifrån. Finns rätt mycket på lager nu ;)

Hoppas ni har haft en kanonhelg alla där hemma!
Jag saknar er väldigt mycket...
Kramar om//Elinen


Kommentarer
Postat av: Björn

Saknar dig med vännen <3 låter som du hittar dig en bra plats där nere, super kul att du skriver och tack för sitt svar på chatten, ska svara tillbaka när ja sitter vid en dator :) skickar massa kramar

2012-04-22 @ 18:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0