Toooooooorsdag

Bror har fått hem min "skrud" och till och med prövat den och kollat efter defekter osv. Tydligen var den precis sådär bra som jag hade hoppats den skulle vara. Lääängtar lite extra hem såklart ;)
Plus att alla räkningar är betalda och pengarna flyttade till sparkontot. Guldstjärna till dig min bror!!

BB är på äventyr till andra vidder tills på måndag. Tomt utan honom..

Å, musikhjälpen ska sända igen. Sjutton oxå, vore så kul att hinna lyssna och se dom live någon gång. När hela pådraget höll på var det tyvärr ännu mindre tid till det. Nu skulle det nog gå att få tid till men nu är uppkopplingen så dålig så att se det live är liiite omöjligt om man säger så.. Men, det får väl bli när jag kommer hem. Om jag kommer ihåg det och prioriterar det.

Vet inte om jag önskar mig regn eller sol när jag kommer hem. Sol: sola, vara ute, åka inlines, bada, ta kort. Mest bara sova i solen. Regn: Inne, sova länge, titta på filmer, vara lugn, mysa ner mig, fixa lite med datorn som jag ligger aningen efter med.
Så summan av kademumman, jag får helt enkelt se. Kan då int bli besviken och heller inte planera så mycket.

Mer då? Å, det var friterade räkor idag. Mumsigt värre.
Ska försöka ringa hem en sväng nu och se om någon vill svara. Nu går det ju iallafall fram signaler.
I rummet bredvid spelas det pang pang spela. Att man aldrig kommer ifrån det ;)

Kramar om alla goingar//Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0