Bio-lördag

Idag ska det bli projektorfilm på verkstansdörrar. Ice age 3 blir det med massa popcorn för min del! MUMS!
Men den bittra sanningen är att all min ork är som bortblåst och jag känner inte för nått annat än att sova flera dagar framöver. Funderar på om det är vattenbrist så jag kör ett vattenrace idag och hoppas på det bästa! Annars vet jag inte vad jag ska hitta på :/
Hur som så hoppas jag vara någolunda med i matchen i morgon kl 9 för då ska jag på mitt andra pass Yoga. JIPPI! Bra helg på många sätt och vis. Har precis klippt LL och snart är det BB´s tur. (klarar inte av att använda mig av sockerstjärt.. det är lixom inte mina ord :P )
Har budat på Mu´s glasburkar oxå och hoppas såklart få köpa dem. Eller snarare få igång budgivning av dem. Hon kanske till och med vill ha kvar dem själv. Vem vet?!

När man är såhär trött så är ni där hemma de bästa att tänka på! Att man har er <3
Kramar om//Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0