där är där där jag inte är..

Sovmorgon var bra grejer. Trodde nog jag skulle behöva tvinga mig upp ett par gånger när jag vaknade eftersom jag trodde jag skulle kissa på mig. Men jag klarade det. *jippi* (humor)
Lyssnade igår kväll när 7 personer hade klämt in sig i vårt lilla tv-rum för att se Jägarna 2. Jag satte mig vid datorn i rummet bredvid och nördade vilket passade mig bra. Den där filmen gör mig mest arg faktisk och det är ju sälllan kul.. Nördade runt på onödiga sidor och bara fördrev tid ihop med en popcornspåse. Bra kväll med andra ord!
Nu på morgonen har jag satt i mig en brunch med bland annant annanas igen. Jag gillar´t.. Nu är det lite nördning (bla. Junkyard som har massa massa massa fina saker till kanonpriser som skulle gillas, tex kvalitets flippfloppar till nästa sommar.. suck!) och sen så ska jag in i bastun på förrådet med alla glada och trevliga och positiva arbetskamrater och ringa till min familj och prata en stund.
Sen är det kortdag på jobbet mellan 13-16 och därefter tror jag min sola-för-allt-du-är-värld period börjar. Ska se till att sola så mycket jag bara orkar fram tills jag ska hem nu. Folk vart ju nästan förvånade över att jag inte var brunare. Det kanske låter som jag solar 24-7 men man blir inte så brun fullt påklädd från topp till tå i ett bastutält på mellan 30-44 grader dagarna igenom. Så nu ska jag ta i och sola så mycket det går innan jag ska hem, om 6 veckor ;) Det skall börjas i tid. Har ganska bra koll på maten nu, förra veckan la jag till lite mer träning och denna vecka solningen. Detta kommer slå stort!!! :D
Nej, mer rea nördning och sen in för att prata med Sverige!
Hoppas ni har en bra söndag där hemma. Och lycka till idag med Köpingsbrudar!!! <3
 
Kramar//Elinen

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack!! Solen kom lagom när vi satte oss i bussen (utan fungerande AC) för att åka hem.. Så tack för du skicka men den kom försent :p

Svar: Hahahah, attans bananer :PGrattis till silvret, lite vila nu och sen på´t igen ;)
elinvonfisen.blogg.se

2012-08-19 @ 18:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0