Det var det de..

Jaha, då vet jag det... Känns lite sent men känns som det är lite det nya med de runt mig, det samlas och sen smälle det och jag faller. Nu vet jag att dom inte ser vad jag gör, men dom ser vad jag inte gör. Mitt problem är att jag syns. Och jag bestämde mig oxå för att jag INTE tänker be S hänga med mig hela dagarna för att det ska se ut som att jag jobbar massor med mig huvuduppgift Am. Glöm det!!!! Han får, precis som jag, hänga med vem han vill. Jag tänker inte "-Rädda mig, få det se bra ut!". Dessutom dras mitt betyg jag fick idag ner på att jag inte har någon förkunskap innom mitt område heller. Eftersom jag inte kan så mycket på djupet så skulle tydligen jag ha sökt en annan tjänst redan när jag fick den här, eftersom jag inget kunde. Inte trodde jag att dom skulle skicka iväg mig med otillräcklig utbildning för mig uppgift. För tydligen så skickade sverige en soldat ner för att göra ett jobb som mina chefer inte tycker jag kan tillräckligt bra. Jaha.. är det verkligen mitt fel? Skulle jag ha tackat nej till tjänsten jag fått? Eller skulle dom inte givit mig tjänsten om jag inte får utbildning så jag kan det innan jag åker? Jag vet inte, men i vanlig ordning var det jag som gjort fel.
Och sen tar jag för mig för lite. Jag är bara inte den som kliver folk på tåna. Varför ska jag stå där oc hänga som det tredje hjulet när dom andra 2 redan gör jobbet. Jo.. för det ser bättre ut.
 
Nej jag vet inte, jag vart bara ännu mer less...
Det ända bra var att dom gav mig en jätte uppgift! Jag fick ett jobb som är bara mitt. Visst dom andra kommer säker lägga sig i som mellanplock när dom har tråkigt men det är mitt. Det var det enda bra!
Annars skulle jag nog egentligen bara kunna packa och åka hem till de chefer som kommer läsa minna betyg lika blint som dom första satt dem. Men vi får väl se vad det blir av mig tillslut. För som en osynlig förrådare som har häcken full eller den osynlige som gör ett entimmesjobb så flytande så det ser bra ut och kan göras en hel dag det blir inte jag.
Och varför i hela friden säger inte folk till som har jobb på hjärnan? Du, har du tid med det här? Varfööööör?
Är det inte jag iallafall..?! Jag passar inte in..
 
Det kom en ängel idag. Han kom, helt oanmäld, han log och han bad om mig om hjälp. Han satt på disken en stund och sen gick han! Tack så mycket!!! Det räddade lite, i det tyngsta..
 
Nu ska jag ta mig till tältet och sen ska jag nog ta mig en promenad. jag behöver koppla bort världen en stund.
*Elstöt* där dog en fluga till..
 
Ha det bra där hemma! Idag vill jag inte ha någon kram.. Idag vill jag bara krypa ner i din soffa och titta i taket. I timmar.
//Elinen
 
 

Kommentarer
Postat av: Snabbfot

Jag suckar åt dig idag!! Och jag har tyvärr inte svaret på varför folk är som de är. De är bara sjuka beteenden som borde sökas för (enligt mig). De mår inte bra...
Men du, gammal klyscha, men "va dig själv...alla andra är redan upptagna" och VAR GLAD för de!! Sanningen kommer fram till sist. Den dagen är det inte den som "blindskiter" som står med det största smilet!!!!
Förresten...om världen ska vara ett enda stort fjäsk/påklister av osanningar...ja då får du hänga med mig och leta rätt på en annan bättre värld om du vill!!
Betyg är siffror på ett papper. Nåt som en/två tyckt om en/inte tyckt om en, inte hela världen!!! Lite som på utställning med hund (har lätt att relatera till det ja... ;) ) Betalar du domaren bra genom fula metoder så vinner du!! Men...hur kul är det att vinna på fusk? Ger inte mig nåt! Och den jag tävlar med och visar vad som är bra och inte är MIG SJÄLV!
Stå på dig! Var du! Det är DIG jag och hemskt många fler älskar att ha som sin vän <3 Du är för go och bra för att betungas av energitjuvar. Jag har lämnat mina sånna!!!!
#Du ligger här på min soffa...du kan få hjälpa mig att ha ihjäl 3 flugor som gör mig vansinnig!!!#
Puss

Svar: Jag hänger gärna med dig Snabbfot! Du kan lära mig säga det jag tanker oxå om du har tid för lite "vidarestudier". Jag är bara less på att ena sekunden är det snabbt det ska gå och andra stunden är der resultatet som räknas och sen ska man bara vara alla tilllags i ett. Jag förstår det inte..Tack! Du hjälper mig mycket :)
Puss å kram <3
elinvonfisen.blogg.se

2012-08-21 @ 22:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0