eftermiddagsrapport

Så. då var det hela igång då. Idag fick jag förklaringen på varför jobb innom försvaret inte ska gå fort. Det är nemligen såhär " Att det är inte arbetstiden man lägger ner som räknas, bara det blir gjort!"... Hahaha, jag orkar inte. Dör av garvet tror jag ;) Men men..
Oj, insåg precis at min basker inte ligger där jag lämnade den. Kan bli panik! För vart jag la den sist jag la den på ett bra ställe, det minns jag då rakt inte?!
Nej, nu vart det mat för min mage och sen basker-sök. Spännande värre!
 
Å, just ja.. mit dataproblem löste sig tillslut. Det gick både "fort" och "smidigt" tillslut. Men då skulle jag in i nästa system som då hokus-pokus inte längre hade någon skrivare. Och med allt hemligt så går det ju inte att bara ta en slad och koppla in, nej nej.. så det vart mer krongel, och lite till.. innan listan var klar. Men ändå så var det inte hela historien.. för jag har inte fått in alla rapporter. Hahaha, det är HÄRLIGT att vara tillbaka.
*suck*
 
Kram på er där hemma//Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0