en vanlig måndag

Har nu haft en rätt stressig dag, inte stött på D, fast hade nog inte hunnit vara social endå så det kasnke var skit samma.. Han ska få åka hem och jag är glad över den tanken bara.
I övrigt har jag tagit min timmes morgonpromenad och sen vart det 40 minuter gym på det på morgonen. Nu sitter jag och halvsover så ska stänga ner datorn och gå till tältet för att stupa nu.
I morgon är det lika tidigt upp fast tyvärr utan träning och det är tråkigt. Blir en så otroligt lång morgon... .. och därmed oxå dag..
Men bara suga sig ur stolen nu så lite ny energi genom sömnen kanske kan komma och hälsa på mig?!
 
Säger hej till John Blund och godnatt till er andra!
Kramar//Elinen
 
Ps: Nästa lördag får jag ett Yoga schema! lycka!!!! (det lilla som göra det) ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0