..fredag?!.. :)

Postis - Idag är det fredag :D
Hed.. - JAA, de tär det ju! Vad ska du göra i helgen Elin?
Jag - Eee.. ja, sitta vid datorn, äta popcorn, ha sovmorgon och äta brunch?!
Hed.. - Men vad trevligt!
Jag - ?
Hed.. - Man måste se på det positivt :D
Och jag går ifrån frukostbordet med ett leende på läpparna. Satan vad knäppa dom är. Jag måste umgås mer med verkstaden helt klart.. Och inte nog med denna klockrena morgonkommentar. Dom har dessutom gjort en lättlädd kalender till min stora glädje. Verkstadsgrabbar i bar överkropp posande (eller jobbandes) med något "manligt" verktyg plocat från verstadsgolvet. Jag bara älskar´t och ska såklart beställa hem en som kan få hänga på väggen innan korten åker in i ett fotoalbum från mitt eget FS23. Det blir då det..
Oj, dax för jobb igen! Å just, det är ju helg... det betyder... ee.. mer jobb?! :P
 
Kram på er där hemma!!!
//Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0