kväller

Hej! Sitter här nere och är lite avensjuk igen.
Jag vill med vara en springare, inte en bonde. Nej men skämt å sido, jag vill ju kunna dra på mig skona och ha j*vlaranammat. Men icke, det pyyyyyyyyyyyser ur mig. Promenader kan jag gå gå gå gå, men såfort det blir det där lilla extra farten som gör det till jogging skriker latmasken i kroppen så jag stannar. Det verkar som så bra träning. Det verkar som att männiksor runt mig har kul på sina löppass, att det ger dem nått! Önskar lite jag kunde det där med löpning.. Får helt enkelt nöja mig med att vara en långtgående bonde ;)
 
Har setat och kollat igenom endel bloggar nu på eftemiddagen och drömer mig lite hem i vanlig ordning. Ska snart se på en film och äta, sen blir det sova för hela slanten igen. Tröttis är vad jag är. Men morgonpromenaden vart gjord i morse och det är det viktiga. Imorgon är det upp tidigt och vinka hem Golligocken till sverige och välkomna P ner igen. Eller beklaga eller vad man ska säga.. Vissa är vist saknade hä nere mer än andra iallafall. Får en chef hålla på hur som helst ingör sina medarbetare? Får en chef "snacka skit" om en i arbetsgruppen med en annan underordnad? Jag vet ju vad jag skulle svara på det där.. men det stämmer säkert inte inom det här företaget.
Idag har jag setat i "geggans"-bodega och njutit lite. Det var fint det måste jag säga.. han har snickrat ihop det fint där ute. Får hyra ner han till mina trakter och greja lite. Fast... blir nog många fikapauser. När man blir runt 60 är det inte lika mycket fart längr på alla :P

Cougar townavsnitten jag hade med ner är snart slut. Hur ska det överlevas då? Jo, jag har en plan förstår ni. Jag är en sån människa så jag kan se en film om å om å om å (jag ger mig där för tror ni fattar poängen..) så det är vad jag ska göra även denna gång. Se om alla, inte så många men säkert så jag klarar mina 7 veckor som är kva här till nästa ledigt! Och dessutom har jag massor med mer bra filmer. Saken är bara den att dom fastnar jag i.. så det blir sen. Inte bra! Bättre att sova!
 
Nu film och MAAAA!
Kramar om//Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0