P4

Dom spelar upp de sista sekunderna och efterskriket som var i radion när Sverige igår tog sig till OS finalen! Satans vilken känsla, fast det är i efterhand för mig. Det är visst så att våra rep-pojkar har lyckats fixa antenn så vi kan lyssna på svensk fiiin radio. P4. Lyssnat på "ring så spelar vi" och melodikrysset nu. Det är nostalgi i min värld. Skulle bli jätte glad om jag fick in lugna lördagsförmiddagar med de när jag kommer hem. Hemma hos farmor spelades det alltid. Man vaknade av att hon gick på toa eller nått och då smög man upp och slog på radion som alltid var inställt på samma kanal. P4! Och sen brygde man kaffe till farmor medans hon dukade fram och man fick smita in på toa innan dagen drog igång i den då så stora roliga staden Köping :)
Och som ni kanske förstår så kan jag LYSSNA PÅ FINALEN I HANDBOLLEN I MORGON, i realtid :D Ingen kan vara lyckligare än jag. Ska lägga mig och sova efter jobbet och sen pallra mig upp för att lyssna in på småtimmarna här nere. Är redan lite nervös! Ska bli jätte jätte kul :) Sitta och rita eller skriva och lyssna på tidernas bästa sport!
 
Setat och planerat julklappar idag. Ja jag vet, det är kanske aningens tidigt. Men nu har jag fyllt och det är inte så jätte långt kvar, egentligen. Dessutom är ju en julklapp redan klar! Men de andra är lte mer.. flutande... eller hur man ska uttrycka sig :P Snart ska jag sätta mig och jobba på min Bucket-list. Det är lycket finslipning på den som behövs. Den ska vara perfekt!!!!
 
Nej, nu orkar jag inte mer.. skriva lite och mysa ner i soffan!
 
Kram på er!!
//elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0