...tröttmössa..

Idag vaknade jag och kände mig nåååågot överkörd. Satan vad jobbigt det var att kliva upp ur den ofantligt varma och sköna sängen. Så mjuk.. så... inbjudande! tröck av lamet kanske en miljongånger (orkar inte räkna men mellan 6 och halv 7 och den ringer var 3dje minut) Jag gillar inte när jag gör så men endå blir det gång på gång att jag sugs ner i begäret. Det känns ju ändå inte som att jag sover med bara 3minuter i mellan ringandet. Ja, ja.. Och:
SVERIGE ÄR I FINAL!!!!! Hur kul är inte det då? Men, tyvärr.. jag kan inte se det. Men är glad att dom på kampen bredvid säkert kan se den med då dom kunde kolla på matchen igår. Aja, inget att vara bitter över. Det är faktiskt helt enkelt bara väldigt roligt för dem :)
Anledningen till min trötthet är alltså inte att vi fick se OS utan att jag och Golligocken hade filmkväll igår istället då han ska bjudans på mat MT av en kompis i dag. Så igår var det popcorn och film. Bad boys 2. Mycket bra film. Sätt säkert tusen gånger den med, men den är garanterat värld att se lika många gånger till!!
 
Blir inte så mycket skrivande nu då jag håller på att kissa i brallorna och samtidigt tror att det inte är så många på förrådet nu på morgonen då dom var ute och körde ett helt gäng i natt.. så behöver in dit och se efter.
 
Hoppas ni har det bra hemma i Sverige och att solen skiner på er många dagar till!
Kraamr om//Elinen
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0