Efter en dag på isen

Bokade taggnings tid, jag och T, den 5 april. Jag är nervös. Lagom kittlande i magen :) Pontus på Svarte baron tyckte det var "sweet" i vanlig ordning. Litar fullt på honom. Och han ritar grymt, så på så vis är jag inte minsta orolig :)

Sen åktes det bil på Rotsjön. HELA min underbara familj var med och lekte med bilarna. Det grillades korv, övningskörde några år för tidigt och puttades bil. Det var jätte kul, inga idioter som kom och förstörde och inte för kallt. Kanondag helt enkelt. Jag har lärt mig sladda hyfsat bra, vågar gasa och bilen är fortfarande hel.. (eller T?) ;)

Nu väntas det taco-mys och mer gos med familjen. Kolla hockey Sverige- Ryssland. Må bra och smälta dagen..

Kramar på er // Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0