Hjärtefunderingar

God kväll mina kära vänner!!
Jag har paltkoma efter att ha tryckt en stor portion från chili nam nam. Jag är trött efter dagens äventyr redan nu vilket är rätt tråkigt.
Idag har jag och T vart på spåret länge. Jag mitt pucko har vart vaken sen kl 7 i morse. Solen började titta upp på den klarblå himlen och jag ville gå upp samtidigt som ville sova ut efter veckans slit. Men somnade en fem minuter och vaknade av att jag blödde näsblod (hej gamla välkända fenomen) Så då var det upp och titta på tv, äta frukost vilket vart smörgåstårta och Elingjord semla för min del och pannacotta för T's del. Gjorde en wienersemla till min älskade pappa med som jag åkte med och böt mot en kram eller 2. Sen förbi tippen med enkel skit och sen ut på landet för våfflor och pannkaka. Betalade räkningar och kramade extra på Ludde som fyller hela 5 år idag. Grattis till honom <3 min lilla slafsiga kramboll..
Så bar det av mot v-ås. Snabbfot var ute och busade med sina hundar så jag han inte krama mer på henne. Blir fler gånger då vi hoppade över Åsby med så vi var "tvungna" att åka förbi henne igen ;)
Så v-ås. Strosade på IKEA och fick se alla dolda idéer som min älskling faktiskt har inom sig. Spännande.. Så vart det Media Mark som jag fick klämma och känna på de kandidater jag har på Affe-kamera. Spännande och kul. Känns lite bedragande att köpa en Nikon när jag älskar Canon. Svårt val. Men en bra kamera ska det bli, oberoende av märke, i slutändan.
Så bar det hem, utan att ha bytt T's nya skor som dom lyckades ge i olika storlekar när jag köpte. Dåligt men vi får se vad jag får för det i slutändan.
Hem till T och nu så är det T-vänner här och tittar på bilder. Jag tittar på filmen på 5an. Älskar dansfilmer. Kanonbra!!!

Hoppas ni får en lika mysig kväll som jag!
Kramar om//Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0