Innebandy <3

Spelade innebandy med jobbet nyss. Hur underbart som helst. Mosade på.. Kändes lite konstigt med nya ansikten och lite ledsen att det inte var så många som jag hört det var efter jul nu när jag var med. Ville väl inte spela med mig antar jag.. Fast jag hade kul. Bara synd då jag för en gång skull var med. Vore inte fel att spela med de som blir på cupen. Detta var garanterat nått som inte kommer hända många fler gånger innan cupen. Ragge gav mig iallafall ett fint blåmärke som kommer påminna mig en tid framöver om att inte stå mellan honom och målet. Mohahaha.. Jag fick göra ett mål (vad jag minns) och sen kände jag mig mest helt vimsig. Mindre duktig, mera snurrig. Mer innebandy för mig. Ge mig MEEEEER!! Tack alla goa jobbarkompisar för kackel, subway, innebandy, gym och era glada nyllen. (om dom nu kommer från hjärtat? Hur ska jag veta? Vet du...?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0