Jag <3 landet

Har haft en toppendag. Avslutade arbetsdagen med att skriva veckans sista prov. Och ,som jag (under minst detta år) och afghanerna säger "om Gud vill" , så blir jag godkänd på ett av mitt livs värsta prov..
Men jag kom ju hem och så vart jag frissad. Så skönt att sitta där och få håret tvättat, kammat, klippt, torkat och sen slutputs. 200 kr och sen in i bilen mot familjegården. Dimman låg som ett bevis på att det vart en varm fin dag som ,om den följs av fler ,betyder vår. Och även en garanti på den inkrypande nattkylan och den stjärnklara himmel som visade sig mer och mer desto närmare jag kom gården. Mörkret kom snabbt. Mysigt. Den gjorde mig inget idag. Bara skönt!!
Det bjöds på rårakor och fläsk. Jag gillade det visst, vilket jag inte visste. Tur mamma har koll på vad ungen äter :P Mitt i maten ringer T och berättar att han lever vilket jag vart väldigt glad över. Comviq är inte det bästa i backarna. Dom hade gått långt och var trötta. Heja grabbar!!! Sen bakade jag med hjälp av mina 2 bröder wienerbröd. Mums mims muuuims! Dom var slut innan dom hade hunnit svalna helt. Måste man ju ta som bra betyg eller hur?! Tvättar, wordfeudar, lyssnar på mammas snarkningar från soffan och är trött. Ska snart gå och föra över alla kamerabilder till datorn och sen slockna i min sköna säng med alldeles för många filtar och kuddar för att vem som helst skulle trivas. Jag trivs!

Imorgon bjuder världen mig på äventyr i storstaden med Mu. Får se vad vi får med oss hem. Har några prio ett saker som jag hoppas hoppas på hitta.
Bus och sushi!!
God nattkramar/ Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0