Jag njuter av livet

"Just idag är jag stark.." Idag har varit en dag full av njutningar. Jag har träffat underbara människor. Jag har ätit äkta italiensk lasagne, färsk och otroligt krämig och god. Jag har fått veta att Björn lever och mår helt okej. Håller tummar för fortsatt så. Jag dricker nu vin, har ätit sushi (MVG till Köpings sushi med stort minus på att det tar sån tid..) och jag har byggt med lego. Det är så kul! Vi gjorde en tävling och bidragen visar jag tyvärr senare, eftersom jag är hos Mu nu och inte har tillgång till bilder från telefonen utan sladd. Jag njuter av mitt liv. Försöker inte vara någon jag inte är. Visst har jag mina stup, men vem har inte det. Ikväll är en bra kväll och helgen har vart kanon såhär långt. Så jag struntar i i morgon, lever för stunden just nu och bara ler. För att tänka på allt dumt som kan hända och allt som jag inte kan styra över, det är inget för mig. Måste börja tänka på nuet!! Kärlek till er som förtjänar det! Kramar om//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0