Jihoo

*testar testar*
Jag kan lycklig och busigt nu berätta att jag bloggar från min nya leksak. Jag är såld. Den är lätt, smidig och jag ser bara möjligheter. Kanske blir en äppel nörd till slut..?! :/

Nog om det. Det är helg.. Solen skiner och det är massa massa minusgrader. Sugen på att ta min kamera på en promenad och ja, så får det bli!! Ska handla vin och leta Madde frukt idag. Sen är det födelsedagskalas <3

Tack Björn för igår. Inget vart som planen var, men jag trivdes. Pizza, popcorn och chokladmuffins. Jag bakar för lite ...
Så lycka till idag med ögonen. Jag håller tummar och tår ( inte för orolighetens skull, utan bara så smärtan går över fort) kram på dig

Nej, nu får det vara bra här. Inte lika kul att blogga utan dator på nått konstigt vis. Men men.. :å

Hoppas ni får en bra helg!!
Kramar om// Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0