Nu är det fredagsmyyys

Och vilken fredag sen..
Vaknade och klev upp med tanken snart åker jag hem. Vi packade ihop oss jag, BB och Niklas och så for vi. Mot Legolådan och en dag med innebandy med jobbarkompisarna och tidsknappning. Det var vad dagen skulle innehålla, fast vi gjorde det på hemmaplan istället. Riktigt underbart... Så j*vla värt!
Veckans ord är "ich", perfekt och perkele.
Det vart hem till T, packa och pussas och sen till jobbet, städa ur bilen, plocka upp brudarna och sen vart det bandy. Det var en jättekul träning. Jag vart helt paj. Hängde på grabbarna rätt bra fast jag ligger i bakkant istället för framkant vilket är oaxeptabelt. Det var fullt med bus på plan, Fredrik "raketen" Fnitterman gjorde en skallning med mig och en av Scandiagrabbarna kutade med på mig. Men jag gillar hårda tag så kör grabbar. Bara köööör. Jag kommer få smaka på det tillslut endå.. Kramades en massa och knappade tider. Det är ju guld att hinna träffa alla. Hinna busa lite. Tack brudarna för att ni åkte med min lilla rishög och förgylde min biltid <3
Nu har jag vart och duschat, handlat och fått hem allt som behövs för helgen i matväg. Nu sitter jag hemma hos Mu, tittar på henne i helgens kläder och busar. Hon är min egen lilla honungskaramell och hon är skitsnygg.. Konstigt att någon sötis inte fastnar för henne. Någon som hon förtjänar. Någon som tar hand om henne och låter henne leva samtidigt som hon inte har tid för de idioter som finns runt henne och stör hennes harmoni. Suck! Om ändå..
Kvällen ser ut att bli framför tven, smörgåstårta, wiener semla och pannacotta med jordgubbar. Har jag förtjänat efter denna mindre lyckade vecka..
Men nu ska jag handla lite åt Mu och sen busa med de små och pärla lite. Älskar Mu´s lilla underbara familj!!
Kramar om en massa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0