Tack SJ för turen till V-ås

Lyclig åker jag hem torsdag eftermiddag för att ta min första tidiga helg. Lyckan är enorm. Inge krongel någon stans och allt flyter på. Jag åker hem mot Köping och ser fram emot massor med träning. Efter över 1 månad ska jag få Box och Kicka, sola och sen simma. Som förr :) När jag ska kliva av tåget i Köping lyser solen, men dörren är trasig och plötsligt åker jag mot V-ås.. Jag kan inte påstå att jag var glad. Inte heller arg. Snarare, irriterad. Hur skulle jag kunna veta? En lapp skadar inte.. lovar.. En timme senare än planerat är jag hemma. Skiter i den timme extra V-ås resan blev. Jag är hemma. Hemma tidigare. Mer riktig tid. Mer äckta Svenssontid. Underbara torsdag!! //Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0