....

solen går upp, det är måndag. Sakta men säkert tittar den fram på den redan blåa himlen och lovar att iallfall vara lite soligt idag. Har lokaliserat att det ska vara runt -10 idag. Kanske kallaste iår, rent gradmässigt?!
Har klätt mig och har nu planer på att besöka Hemköp för att handla frukt och nån drickyoghurt. Kan inte påstå att jag är överlycklig över att "få" åka bort igen men vad gö man inte. Måndagen går rätt fort, tisdagen börjar man hitta lite rutiner, onsdagen är helvetesdagen, torsdagen gör man slut på sista energin och fredagen skuttar jag omkring och sjunger att det är freeeedag! Sån är jag, så funkar jag och om vi bara kastar onsdagen så är veckan helt okej :)
Ska hoppa på tåget om en timme. (funderar på hur jag kan vara så lugn så att jag sitter här en.. Är alltid så nervös och plockar och donar innan det bär av) Hoppa av i Enköping och sen på nästa mot Uppsala där. Ska bli kul att se en ny plats. Kul att träffa hela gänget igen med!! Träffade ju BB i lördags på bandyn, men endå..

T ligger och sover så stilla i sin säng. Känns inte helt okej att åka. Och vilken helg vi har framför oss. Ska antagligen hoppa av i V-ås för shopping. En ipod touch 34gb till mig ,Mohahah, sen en pressent till T´s mor och.. det var nått mer... hmm.. aja, vidare mot Björn där det blir Buzz och pulkamadrassåkning i "stora" Bågabacken :P Det ska bli kuligt. På lördag grattar vi T´s mor och sen är det legobygge och Sushi på kvällen (skam den som ger sig). Så är det söndag och det roliga börjar om.. :P Dålig inställning. Men helgerna går, om möjligt, ännu fortare nu..

Tack för en fin helg alla glada!!
Kramar om//Elinen


Kommentarer
Postat av: Jenny

ojojoj, bäst du/ni laddar hela veckan för att åka på däng på fredag både i backen och hemma i soffan!! ;) mohahahaha

2012-01-30 @ 21:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0