Överlevnads rapport

Hej alla!
Ja, jag lever faktisk.. Och jag mår rätt bra med!! (Rätt bara för att det är helvetes j*vla måndag. Jag hade glömt att man kan hata måndagar såhär mycket...) Jag har sovmorgon, men kan inte sova.. Kan inte slappna av riktitgt :/ Sitter och äter leverpastejsmacka och försöker varva ner. Snart packa det sista och sen iväg till stationn för att se om de skriver ut biljetter där, eller om jag måste ringa och omboka och åka från Arboga. Vi får se..
Jag lever iallafall och sålänge jag slipper måndagar mår jag bra med!
Ska försöka boka in så jag kan skriva mer.. Det börjar bli mycket att berätta här nu :P
Men nu vet ni att jag lever. Kan med förtälja att jag har ett helt skåp med skit i K-ängen och nu är det Skövde som ska få sig en omgång. Ska även denna vecka få träffa min gruppchef för första gången där jag har otroligt höga förväntningar.. :)
Kram på er alla!!
Må era liv rulla vidare :)
//Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0