Vemodigt och konstigt

Jag vet inte om jag är glad, ledsen eller bara väldigt orolig för vad som komma ska och vad jag ska få vara med om. Men det är spännande det här. Lika väl som det känns vemodigt..
Att göra nått annat än sitt dagliga arbete en tid är många svenssons dröm. Men när jag väl står här på kanten till mitt äventyr känner jag ändå rädsla. Eftersom jag lämnar så mycket hemma, har en massa att förlora. Dock lika mycket att vinna på det. Och mer!!
Så, min morgon. Klockan ringar kl 7,00 för att tvättmaskinen ska igång. Och bredvid ligger en liten L tvärs över hela sängen. Hejja honom :) Går upp, rafsar ihop tvätt och lilla Lo vaknar och kryper ner vid proppellern i stora sängen. Tvätt i maskinen och 2 bollar i sängen. Perfekt morgon!!
Inte nog med det. Vi tittar på Prinsessan och grodan :) Eller jag duschar och donar, medans dom tittar :P Mu kommer hem från jobbet och vi tittar klart på filmen. Nu ska jag upp på vinden och hämta ett bälte. Får se vad dagen mer bjuder på.
Dejten med Snabbfot blev inställd p.g.a mindre trevliga sjukdommar i familjen. Stackar. Hoppas dom blir bra snart så får vi se om imorgon blir bättre :) Så idag är slööööööööööööööööööööööööööö.. Det känns kanonbra!!
Kraaaaaam
Ps: Nu vart det direkt pannkakor, på en TORSDAG:D ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0