3, tre

Söndag morgon.. eller.. förmiddag.. nej just ja.. Det är kort och gott söndag bara :)
Lever, nysolad, ganska nyäten en helt okej brunch denna "morgon". Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt.. Kortdag idag vilket är satans skönt. Ska ta mig upp på soldäck en sväng till när vi slutat och ha det skönt en stund till. Jag älskar solen, fast den är förj*vla äcklig att jobba i. Men ligga och bara må bra, där gör den ett gott jobb <3
Ska snart ge mig ut i solen och jobba arslet av mig, städa upp efter mig och få fint tills jag ger mig av. Finns många små "Elin förråd" med jobb som behöver förklaras eller kastas undan till framtiden. Massa och massa kanske är att ta i men.. några iallafall. Och ränsa hylsor.. känner ett visst ansvar att faktiskt göra endel i det jobbet innan jag åker. Snart en helpall klar, bara 3 kvar. *stor suck* Det om något blir vad man gör det till ;)
Ner på marknade ska jag med men vet inte om det blir idag. Känns som att jag inte får med mig någon idag när vi är så få på bygget, men i morgon SKA jag dit på förmiddagen, då får det bli hur mycket krig det vill nästan..
Mitt problem är fortfarande att jag inte bara smiter iväg utan jag pratar om vad jag gör, ska göra och har för planer så andra kan be om hjälp om deras är viktigare. DUNDER TABBE. Jag är en kass militärförrådare. Totalt kass..
 
Men ja ja, dax att hugga i. Bara några timmars jobb.. överlever med råge dagen!
 
Kramar om//Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0