Det kallas nerräkning

Sitter ensam i datautrymmet. Min datakompis är hemma nu. Lite tomt.
Men vet ni, det är bara 7 underbart varma dagar kvar innan jag lämnar sand och "knäpplandet" bakom mig i 3 veckor. I morse var det PW. Jag har insett att kvällarna blir för sena oftast och då pajar jag hela mitt humör. Så är jag trött blir det morgonpromenad istället. Han med att se en flygplansstart och sen även träffa några återkomna vänner från mek på morgonen. Det var kuligt. Den ena hade supit bort halva ledigheten och den andra tyckte det var lagom med 2 veckor och att det var dax att åka ner igen. Konstigt folk.. :P
 
Rob - "Tjena bloggen! Idag så mötte jag en riktigt snygg kille från Reptroppen! "
Jag -  "ja, han ville krocka med mig men snabb som jag var hoppade jag undan och klarade mig"
Hahahaha...
 
Nu jobb!!!
7 kvar!
Kramar//Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0