God morgon mina vänner

Solen skiner och himlen är blå från balkongdörren. Känns fint! Fast idag så blir det v-ås med bröder, T och kanske kanske att vi får med pappa. Hoppas! Skall bytas grejer på TM och köpas hårgrejs till Flixen. Det ska hämtas en bil med, om allt går som det ska :) Iiinte till mig, någon måtta får det vara i köpeväg, utan till Golligocken som gjort ett fynd/vrak i mitt V-ås. Lite fel väder för shopping men det är så det får bli.. Veckan är nästan fullbokad redan och jag börjar, fast jag inte vill, känna av att det bara är en vecka kvar.. Hua på vissa vis, kul att träffa jobbet igen. Är faktiskt väldigt lite kvar nu. Och det finns faktiskt några som är riktigt roliga. Några i vår skara på 9 pers....... Nu vart det en bror mindre på resan och jag ska snart ha dejt med duschen innan det blir landet nästa :) Hoppas ni får en bra dag ni med!! Kramar om//Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0