Grönt och sol

Det är svårt att älska när man inte kan älska sig själv.. Sitter med Trygghansas vuxenförsäkring framför mig. Stor tjej nu.. på många sätt och vis... på gott och ont. Lägenhetsägare i en vecka nu tex. Mycket planer, många idéer och pratat med pappa om vad jag behöver hjälp med. Mamma är oxå med på noterna, men dom är på olika håll. Tryggast så ;) Ska dit idag och kasta in lite saker är tanken, om det blir så, ja det får vi se. Dagarna blir fullare och fullare.. bara en vecka kvar och tyvärr känns det. 3 veckor av sommar, även en dålig sommar, är för lite. Många längtar bort. Jag längtar hem! Saknar dom där borta med.. så det blir nog bra tillslut. Mamma säger att hon "pysslar" vad nu det innebär?! Pappa och jag tycker det låter som hon vill börja i trumkåren ;) Nu ska jag servera frukost! God morgonkramar på er//Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0