Gubbsjuka

Endel gubbar är så Äckliga! Fy f*n, hur ska jag släppa tanken på att dom trevliga gubbarna glor in min röv och pratar om den. Nu är det ju speciellt här nere och hemma kanske inte gubbarna är lika sjuka som här?! Hur som helst så vill jag smocka till honom, be honom sluta vara så otroligt äckligt dumsnål och världens bästa allvetare i ALLT! För det är han inte.
- Det är nog ingen av dem som behöver hjälp. Säger han och går in på kontoret (Istället för att fråga dem som står i disken om någon vill ha hjälp. För det var det kunder som ville...)
Jag kan inte rå för att slögubbhäcken stör mig så. En vanlig dag brukar han hålla sig borta och då behöver jag inte stöta ihop men honom eller bry mig. Men när han är runt om och ska styra, då blir det åska och blixtrar. Jag fick i allafall ur mig "men lilla gubben om du vill kan jag skjussa dig till PXet om du är så godissugen" När han tyckte att vi borde få "nödgodiset" som vi absolut inte behöver utan skickar ut det till förbanden. Så snål! Pinsamt!
Det om det..
Idag skiner solen igen. Skckar fortfarande flitigt hem sol.
Ska nu till soldäck och må bra!! (tror jag)
Kramar om//elinen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0