Händelserik dag

Massa sol vaknade jag till bredvid min T. Eeeeeeenergi! Flixen ringde och ville inte bli hämtad så det vart dusch och sen förbi Bevur och slutade på landet med räksmörgås till pappa mig och T. Därefter sov vi mer i solen och busa med pappa innan stora lillebror kom hem och vi åt för att dra till v-ås. Vi vart bara 3, pappa ville fylla skrotbingen.. Förståeligt! Shoppade lite, jag fick min MP3 bytt och köpte sen "bara" en onödig sak, en magnetkub från T.M. Grymt kul! Letade dator åt T, var in på intersport och han med och skrika på den totalt hopplösa semestertrafiken. Vilka puckon... Plockade därefter upp Golligockens nyinköpta åk på firman i v-ås. Kul bil. Kände mig som en tjock och lat maffiaboss i den :P Handlade mat på Maxi för kvällens grill. Hittade vaxet Felixen vill ha och så ringde min Snabbfot. Jag vart hur glad som helst :))) Vi har Prell-bokat en motionsrunda på onsdag. Hoppas det går igenom, jag vill kramas!! Sen åkte jag maffia-boss bilen hem och bror och T hade min traktor. Älskar den bilen.. Allt gick bra och hemma marinerade vi kött, startade pommes, lindade in sparris i bacon och kokade färska majskolvar. Mumsfillibabba vart det!! Körsbär och chips på det till OS och handbollen. Jag vill säga helvetesj*vlaskit igen, som jag upprepat flertalet gånger under och efter matchen. Men såhär efteråt hade dom mest oflyt. Dom höll sig från att bli totalt osäkra och höll sig kvar i matchen fast dom hade bra målvaktsspel mot sig och målbursstolpar. Så hejja vidare damer, ni kan. Visa nu att ni inte behöver möta det tuffaste för att ta i.. Det var allt från mig som bäddat ner mig på landet bredvid en redan sussande T. I morgon väntar nya äventyr! Kram och god natt på er/Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0