Ica-nudlar och LBP

Sitter och väntar på att mina "svenska" ICA nudlar ska bli färdiga så jag får njuta av dem i soffan om en stund. Jag är lite piggare i skallen idag men fortfarande frossa och helt slut i kroppen. Sandstorman dånar på utanför tälttuken och kilar in mellan alla tältspringor som finns. Bildas ett stort dam-sand-måln överallt och blä... det ska bli skönt med en dusch ikväll. Just idag är det avrustning på schemat för mig och mina närmsta. Behöver jag nämna att det är ett skitjobb? Eh, vad gör det.. man blir nästan lite bortskämd här borta med alla "vettiga" jobb. Hemma är man ju allti allo och det finns inget som heter "detta är inte min arbetsuppgift".. Här finns det! Tyvärr!
Nej, nu paus i skallen och kanske lite sack-person spel? Eller bara "how i met your mother" kanske?
Får se.. nu skaka ur lite sand och däcka..

Kramar om//Elinen
 
Ps: BB la upp en kanonbild på fejjan idag. Tack för att du kom ihåg! Det värmer en massa ska du veta.. ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0