Nu är det tant på riktigt

Hej hej! Nu har jag vart hemma i en vecka och har sovit minimalt... men kanske så det ska vara när man är hemma och bara vill göra allt och hinna vara med så mycket som möjligt. Jag mår bra! Har det bra! Det är fortfarande grönt och fint här i underbara Sverige. Jag får så många kramar jag vill, bara för att.. det är det enda bra med att bara vara hemma en liten stund. Annars har jag inte tänkt så mycket på att jag ska tillbaka, än. Men det stör mig inte.. Bara halva kvar nu :) Jag har hunnit med shopping, hotell, Hard rock caf'e, Liseberg och massa bus i helgen. Först turnering, allsvenskan med brudarna i kanot. Jag hade förbannat kul. Tror inte jag haft såhär kul i kanot på väldigt väldigt länge. Visst jag hade ont som satan då den annars precis för lilla kanoten nu är en erkänd för liten kanot för mig. Jag fick pressa mig ner, lirka och pressa mer. Jag fick blåmärken och rivsår ,men det viktigaste, jag hade kul, kände mig hemma och fick yttligare en spark av mig själv i mitt jävlaranamma. Det får inte fortsätta såhär.. Men brudarna gjorde min dag och jag fick skrika och ha kul. Gjorde inget mer än var med och sköt bort bollar. Kanske har skott kvar, men det är felställt och klent. Pinsamt! Men dom var så duktiga. Lite ihoptränade och ni tar detta SM med ( jag tror på er) Det jag upplevde att ni saknade var lite styrning från sidan , erfaret peppskrik och peppande på varandra. Men ni är en ny grupp, det kommer :D Gborg dagen efter med en skön träningsvärk med mina gooingar Mu och T. Det var skönt att sätta ner fötterna på v-kusten igen. Gillar Gborg väldigt mycket. Bodde på avenyn och spenderade dagarna av shopping där. Liseberg var kul, men lite kallt och blåsigt. Käka mjukglass och popcorn ;) Körde 5 kamp, en tradition som bara ska göras i gått sällskap!!! Vart blöta, trötta i kroppen och hesa. Bra resa helt klart. 4 av 5 kaniner! Igår fyllde jag år! PRO och hängrövs- ålder. Men men.. Pappa hade gjort så fint på logen så vi kunde sitta där med öppna dörrar och hade lampor i olika färger i det höga taket. Långbord och serveringsbord. Jag fixade en spellista och lånade pappas byggradio som jag kopplade ihop. Allt vart kanon, minus att jag fick för mig att jag hade sagt kl 4 fast jag hade sagt 3. Vart lite panik. Vill så mycket men när man är kalasbarn så är det bara att lägga åt sidan och vara social. Hade världens bästa familj som höll ställningarna runt om :) Tack alla för en skön kväll! Den vart som jag ville :) Idag är det en slö dag. Eftersom jag inte sover så mycket så är det dax med en sån dag idag. Planer på Åsby och mer vila. Kliar lite i målarfingrarna, men nu kikar solen fram, så ska nog invadera studsmattan i badkläder. Hoppas ni har det bra där ute! Kramar om en massa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0