Ordet fredag klingar inte vackert längre..

En av de mest förplanerade tokfulla dagarna i mitt Afghanistans-förrådsarbetare-jobb. Det är nå sjukt vad jag ska hinna idag för att i morgon ha ännu en full dag inplanerad. Idag av alla dagar då jag skulle vilja ha massa tid att ringa min mamma och kolla hur det gick igår :D
Men har jag tur blir det luckor och då är det telefonkontakt som gäller. (den fick jag till himlans bra)
Sovstatus: Bättre men inte bra. Kan var gott med dålig sömn i bland så när det förbättras minsta lilla känner man varje extra minut.. precis som efter en j*vlig förkylning och plötsligt släpper den och man kan känna doft tex.
Jobbstatus: Röd flagg; låt mig jobba ifred. Glad flagg; tjena kompiiiiiis!! (bara vanligt psyk men andra ord...)
Träningochkost status: God i mitt tycke. Träninen bättre än kosten.
Påtal om kost, det närmar sig helg och dom har slut på mina vitchoklad bollar på affären. Hur ska jag överleva?????? (tror det finns en enkel lösning, gå tillbaka till gamla ovanor: chips :D )
Nej nu närmar sig startskottet för jobbandet och jag kan knappt sitta still för jag är så stressad..
 
Sist men inte minst: Tack morsan för godispåsen!! Bra levererat och gott utbud. Tack och bock i stora drag från afghanistan!!!!
(och nu har jag skapat förvirring då jag skrev att kosten gick bra och avslutar med ett godis-tack. Men ni behöver inte förstå allt ni läser.. tror jag inte) ;)
 
Kramar om en massa!!//Elinen
 
Ps: Idag går MÅNGA på semester. Ha det UNDERBART!! ds.
Ps2: Lola, för i helvete, ta hand om dig!!!! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0