Sandstorm

Jag och min sack-person klarade många banor tillsammans igår. Vi var griiimma... tills jag höll på att somna samtidigt som ja g spelade. Det funkarde såklart inte..
Frossan och huvudvärken gav sig inte så jag gick mot tältet och sov 9 timmar..
Nu på morgonen var det upp 5 för morgonpromenad..men... det var sandstorm. Sov 2 timmar till och möttes av en ännu värre sandstorm.. *suck* gillcar inte sandstormar..
 
Idag ska jag försöka bli klar med mitt bildspel och skyddsrondsrenskriften. Sen vet jag inte om det är nått mer jag behöver göra riktigt... eller jo, massor.. men inte idag.. jag har många dagar att skjuta fram det på så jag tänker INTE stressa jag inte..
 
6 dagar kvar!
 
Kramar om//elinen
 
Ps: Carola, andas, i morgon kommer vara en av de underbaraste dagarna i ditt liv. *lyckospark* ds.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0