.. skriver lite till.. nu när jag är igång.. :P

Vart tog alla dagar vägen? f*n vilken skön känsla <3 <3 <3
 
Har nyss stekt fläsket i solen i en timme. Får nog inte sola så mycket mer, för då funkar inte skallen sen. Måste ju tyvärr jobba lite med ;) Nu är det 3 jobbdagar kvar. Tisdag eftermiddag tänker jag ligga i solen till och från hela tiden har jag tänkt. Färdigpackad, färdigstädad och färdigjobbad. Men innan det är det många måsten och endel jobbtimmar kvar att kämpa igenom. Alltså inte solstingshjärna eller sol-spader nu redan. Spar det till innan hemresan precis. Säkert lika illa som Björn och jag sparade kanonfyllan till dagen innan flyget hem från Thai. Inte smart. Görs inte om.. Men jag har inte prövat solandet än.. så måste ju pröva det med. Provar man inte så vet man inte. Och det vore tråkigt att missa en sån bra grej som sol för att jag inte vågar.. hahah
 
Blåser fortfarande på rätt bra här nere i snadland. Solen skiner och inte ett måln, typ som de flesta dagarna med andra ord. Jobbet är inte så kul.. måste-jobb är sällan det. Men jag sickar iallafall en pall hem till jobbet. Mohahaha.. sånt kan jag inte låta bli att tycka det är kul. Mest bara för att :P
Det dumma med blåsten med kombinerad värme är att de sällan funkar så bra med telefonin här nere. Och det lider jag faktiskt v'äldigt mycket av. Inte för att jag egentligen behöver lida, jag ska om sagt snart hem. MEN telefonen är min nödlina när allt känns piss, då finns min familj och T bara några knapptryck bort. Och den tryggheten behöver jag, när hem eller ej.. Allt är så känsligt här nere. Minsta lilla sak och allt blir kaos. Säkert inte så det blir avgörande för FM men för den enskilde. Det är ju den lyx vi har som tas bort först om nått blir tok.
 
Så vad har jag mer planerat hemma? Hmm.. T tycker att han borde få hämta mig. Och JA, det vore ju bra och smidigt. Men jag avskyr att vara beroende. Tänk om flyget kronglar, tiderna spricker, landar i nå¨tt land och blir fast, ja vad skjutton som helst.. det blir så många att tänka på. Nu behöver jag bara tänka på mig själv och mina tågtider. Inte ringa där och oj.. det var försnat.. eller oj, jag fastnade i detta land där jag inte har mottagning och f*n.. varför är jag så kronglig? Och varför kan inte flygen få funka? Och varför är jag så skeptisk till att planet kan hålla tiden och flyga som det ska? Hmm.. ja jag undrar varför jag tappat förtroende för försvarsmakten på vissa punkter.. men är det konstigt, egentligen? Sitte iallafall och funderar på erbjudandet.. fast jag inte vill fundera.. Fast han är för goo <3
 
Nej, ringa hem en sväng nu och prata lite.. om det går :/ *hoppas*
Grattis fru Ojala, hoppas du får ännu en kanonkväll!!
 
Kramar om//Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0