Söndag igen

Brunchat nyss. Mums. Såg puddingen som sjöng norrmännen hem till Norge igår. J*vlar vilken röst. Och vilken pudding ;) Ja, hon ska ha gulstjärna. Efter att kastat sig ut och blivit buren på soldaternas uppsträckta armar och fått händer både här och där så är hon den som gjorde mångas kväll. Grabbarna tjöt i förtjusning över att deras händer luktade så gott. Så söta så :)
Jag är på g ut mot solplatsen och har som mål att bränna mig lite. Att jag inte gjort det redan tyder på att det inte kommer ske, men vi får väl se helt enkelt..
Planerar lite hemresa... *gillar*
Dumma mig var precis så bra som jag minns den när jag såg den igår. Skratta så jag tjöt!! Fint som sjutton..
Men nu sola och ringa hem till älskade familjen <3

Kramar om//Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0