syrsor gör mig galen

Ps:Vet inte om jag är glad över att dagen gått så sakta så jag hunnit med allt och lite till ,eller om jag är frustrearad över att dagen tagit tid av mig?! Men hur som så är den över nu. Har tydligen fått in en syrsa på förrådet oxå, som spelar entonigt och non stop. Kanske borde leta på den stackars ensamma varelsen och göra det kort för den?!
 
Jag har hittat en minicooper som jag bara älskar. Garanterat kärlek vid först ögonkastet.. Men att övertala banken att jag behöver en glastakad underbar sportbil för de pengarna.. nja.. jag är inte SÅ bra på att övertala :P Dessutom är den för låg för de vägar som jag vet jag kommer köra mycket kommande år. Och det är för lite gummi på fälgen gör att den sak bevara sin runda fina perfekta form på samma vägar. Så antar kärleken var omöjlig från början. Men den kommer alltid vara min lilla flirt. Den får vara fri en stund till. Tills den dagen jag har ett hus och garage som jag kan gömma den i om nätterna ;)
 
Trodde syrsornas tid var över. Dom har slutat vara överallt och har inte sätt en på veckor.
Men vad sjutton, här kan jag inte sitta hela kvällen. Nu en superdusch och sen ska det sovas.
Imorgon är som julafton!!
 
Sov så gott mer er, Sverige!
Snart är jag hemma igen och då är lugnet över...
 
Kramr om//Elinen
 
ps: tack för alla glada pepp såhär långt. För alla ärlighet och för att ni ger mig tid <3 ds.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0