Tisdagar

Tempraturen här nere har äntligen börjat stabilisera sig och mornarna är inte längre smällheta. Detta har bidragit till att jag orkat med både morgonpromenad och kvällspromenad söndag, måndag och idag är det ju tisdag.. Känns rätt bra måste jag säga. Ätit okej mat minus glassen i söndags och dricker mitt älskade iste. Det får kosta lite helt enkelt, det gör mig glad.
Igår åts det pizza hut Afghanistan style. Den är god, går inte att komma ifrån. Jag och Golligocken delade på en medium, för 10,99 dollar. Inte det billigaste men bland det godaste att få unna sig ibland.
 
Nej, sparka igång dagen så den tar slut någon gång kanske... ?! ;)
Snart får jag kramas igen <3
 
Kramar om//Elinen
 
Ps. Kom-ihåg till mig själv: Lager 157 ds

Kommentarer
Postat av: Snabbfot

Lager157 är rätt skoj!! Och vet du?? Snart är du så löjligt nära det såååå!!
Kram

2012-07-17 @ 07:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0