17:25

Har jag nämt att jag MÅSTE brövca cait surfa. I vinter blir det vågsurf och nästa sommar är målet cait surf. Haha, jag har som vanligt vatten i hela skallen! Och vem kan klandra mig här nere när det är så varmt så en pool skulle vara nått man gav stora summor för att få doppa sig i?!

Dag 2 med kaffedrickande. Eller, ja hur man nu såg på de knappa 1 dl kaffe utspätt med liknande mängd mjölk. Om man ens kan kala mjölken mjölk här nere då dom håller sig i ETT ÅR!!! Vill inte ens tänka på det..

Nu ska jag ta och lägga mig och läsa min braiga bok "Lycka, kärleken och meningen med livet!" tills det är dax att vandra mot maten och sen träna mig. Blir en "dubbel" PW som avslutas på förrådet med lite övningar. Jag har fått tillbaka lite armmuskler under hullet *stolt* Poängen med att vara på förrådet är att jag är helt själv (:ingen kan se mig och dömma) och kan poppa min egen musik på hög volym. Skön del i min vardag jag hittat.

I morgon är det fredag :D
Jag förstår inte att de orden fortfarande klingar så skönt i tanken. Det är ju bara en vanlig jobbardag i min nya värld. Fy f*n för att jobba varje varje dag..

"snart" är jag hemma//Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0