Berättar lite mer..

Jag har en ödlefamilj utanför tältdörren precis. Dom är söta och max en dm långa. (jag skriver max för jag hoppas slippa se större djur än så här nere, tack) Dom ser ut som små drakar med antydan till de där leguanliknande manen och så sangfärgade, smått spräckliga. Snabba som satan. Men så länge dom springer bort från mig istället för att anfalla är jag glad.

Nyss tagit mig en skön solnedsgångpromenad. Underbart!
Sitte roch plitar vidare med hemsidan, lite oseriöst nu när jag skriver här men jobbar vidare. Hoppas kunna få till den ganska bra här nerifrån så jag inte behöver lägga massa tid på den hemma. Vore så skönt att ha den funkis när jag kommer hem helt sen.. Men det är LÅNGT dit. För här nere fick jag ju massa massa idéer på hur den ska se ut. Och det kan ju inte bara vara enkelt heller. Nej, här ska det vara si och så såklart. Galenpanna i allt jag lägger ner själen i.

Imorgon när jag vaknar börjar min utmaning med mig själv! Lyder som följer:
Från och med nu är det kolhydratstop på mig. Inge pasta, potatis eller ris. Heller inte vitt bröd, fett eller socker. Dricka är okej i alla former av den anledningen att jag måste dricka och dricker dagarna igenom. Annars är det protein och sallad som gäller för mig. 3 Fasta måltider, inte mer, inte mindre. 
Nu ska det kämpas..
Det här ska gå hur bra som helst. Kanske inte kommer orka skriva lika mycket här dock då detta kommer ta på enerin. Men det ska jag nog överleva. Tror jag ;)
Det handlar om en månad. En månad med träning och denna idé, sen mina vänner är jag HEMMA 3 veckor. Det är lycka det! Som det är nu tränar jag minnst varannan dag och då oftast den senaste tiden med en ca timme lång PW och sen endel övningar efter det som jag inte avslöjar. I veckan kommer Golligocken ner och då läggs det in gym igen (om vi får komma in i Gorilla fabrikken för norskarna snart) plus att han köpt med lite skit vs "Elin-hjälp" som ska hjälpa mig lite på traven. (Han blir ju musklig klenisen ;) Hahah! )

Tar mig en Paffaello till och njuter av varje tugga...
(tror jag äter kokos för det är helt vitt på golvet runt mig *osyldig*)

Nej, mer själ i hemsidan! Snart sova. Och ska sova lääänge <3
Kramar om//Elinen

Ps: Nu kom jag på varför jag skulle ta med mig kameran. Blir inte så många bilder inlagda om man bara har en sladd. Big fail ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0