Det vart bra.. faktiskt!

Känns lite som tur att jag kapade Afghanistans-midsommar så tidigt. Det gick inte att bli besviken. Lekarna gick bra, jag pimpade en pappskytteguppe med midsommarkrans och spelade vollyoll med grabbarna. Jag var kass, men dom lärde mig mycket och jag vart helt klart bättre och bättre. Fick ju till och med till serven tillslut. Så jag kommer nog tvinga dom ha med mig flera gånger.. Efter det vart det god mat. Senapssill, lax, färskpotatis och grillat. Avslutades med JORDGUBBAR och grädde med flarn på sidan. Det var så gott så jag var värld en backning på den. Haha! Gick sen till kontoret för att kolla mejlen, mest för att gå ner lite mat antar jag då min mage skrek av smärta efter sista jordgubben. (Tänk att jag fick jordgubbar på midsommar) La upp en bild på fejan. Tyvärr kan jag inte längre lägg in bilder här efter att dom gjort om blogg.se (första BIG fail) så nu blir det inga bilder. Irriterande. Skulle lagt upp en massa innan. Men inte visste jag att dom skulle göra om den nu, trodde bara det var förändring påväg. Men vad då.. Sen var det tillbaka till tältet och där blev jag inbjuden i en puppa med musik och glada ord. Satt och pratade med Nicke hur länge som helst, såklart mest om jobbet, men det var kul. Det behövs pratas. Vi har dålig koll på varandra eftersom vi jobbar på olika ställen. Hoppas se varandra mer efter detta.. såklart :) Men det var kul att bolla och sjung lite. Sen drog dom för att se på fotboll och ta en öl eller två och jag kröp in till mig och satte igång att virka. Den är klar nu. Om jag inte sprättar upp lit eoch modifierar... vi får se. Ögonen såg i kors och jag somnade glad..
Så tillslut fick min midsommar allt; lekar, vänner, jordgubbar, "elin-pimp" och endel fylla :)
 
Tack för ett okej midsommarfirande och tack ännu mer för en helskön kväll!
Kramar om//Elinen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0