En riktigt sovmorgon

Yes, äntligen har jag tagit min förta riktiga sovmorgon. Satan (ursäkta) vad skönt det var. Visst jag vaknade till några gånger och jo, det var väl egentligen onödigt att vara uppe till 12 och plita med hemsidan för att sedan sova bort hela förmiddagen dagen efter. Men det var skönt, kändes lite som hemma. Fast endå inte alls..

Idag, om någon timma ska mina föräldrar gå och kolla på en lägenhet åt mig. Jag vet inte vad jag förväntar mig i det hela, eftersom jag inte är där och kan köpa den och heller inte kan lösa det här nerifrån. Vill jag ens ha den? På riktitg? 5 månader innan jag ens kan använda den? Men jag vet att jag skulle vilja ha den av den anledningen att den är egen, inte som någon lägenhet jag sätt tidigare och bara det gör den så charmig att jag vill skrika hela vägen upp till Köping - Jag tar den nu på rak arm! Men, drömma är jag bra på. Och jag är säker på att det är fler som sett det jag ser i den.

Nog om det, ska ringa dem senare och höra domen. På nått vis hoppas jag på att den antingen är skit eller att jag kan få den på nått mirakulöst sätt. Senare var det ja...

Idag blir det jobba. Vi har fått mycket gods och jag hoppas mest på de pallar med post som dimpt ner. Hoppas hoppas hoppas. Det är nog mitt ord, hopp! Jag hoppas ALLTID! Alla har vi ett ord som beskriver oss. kan det var mitt?
Men det är inte dom jag ska jobba med. Här finns mycket mer "tyngre" ,haaha, grejer att handskas med för mig. Det är lite det jag är gjord för här nere. Nu på schemat ska det tas en kopp kaffe och så dra igång. 13minuter tills portarna öppnas och allt drar igång. Hoppas på en favvorit från igår.. hoppas
 
Hoppas ni har en bra söndag hemma. Hörde regnet öser på idag med. Inte okej! Forsätter skicka sol!
Kramar om//elinen

En fin väns dikt:
"Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure. It is our light, not our darkness that most frightens us. Your playing small does not serve the world. There is nothing enlightened about shrinking so that other people won't feel insecure around you.
We are all meant to shine, as children do. It's not just in some of us; it's in everyone. And as we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same. As we are liberated from our own fear, our presence automatically liberates others."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0