Ger upp lite till..

Yes, Repgruppen skulle spela vollyboll halv 4. JAAAAAA tänkte jag och springer in till chefen och frågar om jag kan få vara med. Svaret blir nej. Det hade dom bestämt, mina chefer att det var inte okej PÅ ARBETSTID för att vi hade att göra. Min fråga blir såklart: vad f*n vill alla mig??? Jag förstår inte. Ska jag spela själv eller? Varför straffar dom mig hela hela tiden? Vad gör jag som är så fel? Ska köpa mig en boll och stå och slå själv på kvällarna tror jag...
En och en halv timme 1 gång i veckan kan dom väl vara snälla och ge mig och nästa gång någon annan? Vi behövs inte alla på samma ställe hela dagarna. Okej, ibland är vi lite få och ibland är det saker inplanerade så det inte går. Men det är ju så på jobbet hemma med. Men att bara kapa rakt av att vi inte ska få fysa då det är öppet på förrådet. Vad 'är det här?

Snart får jag väl bara träna 3 timmar i veckan med (efter arbetstid), eftersom vi jobbar 24 timmar om dagen och inte har mer fys i kontraktet än så.. FU*k!!

Jag saknar riktigt fritid. Tid då jag kan göra precis det jag vill. Då ingen kan säga, men du måste jobba, jag behöver.. Nej, jag behöver vara heeeelt ledig. Någon timme iallafall.. snälla?!

//Elinen

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kan säkert inte förstå helt men försöker sätta mig in i känslan att inte få träna för att någon annan säger nej, snacka om motivations sänkande :/ men du är stark Kerstin köp en boll och skjut på dem till du får spela ;)

2012-06-13 @ 23:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0