God morgon

Dom har gjort om blogg.se. Förstår ni hur svårt det är att sätta sig kl 07,15 och inse att man måste koppla på hjärnan?! ;) Hitintills är jag nöjd med designen, men jag hinner nog hitta finesser jag inte gillar med. Ge mig tid bara..
Men oj vad klockan är mycket. Sjutton oxå. Dax att jobba. Mamma skickade med nagelack med i super paketen. Hahah, så nu ska det bli färgglada med hållabara naglar idag. Dom går ju av så långt in så jag vill gråta vaje gång. Spelar ingen roll hur kort jag klipper dem (I-landsproblem)
Men jag är nöjd. Vet att herr D landat hemma, att Mu äter sushi och att T laddar för midsommar som som vanligt kommer bli storslaget. Bara min Björn kvar, men hon slår nog på stort i vanlig ordning <3 Så har vi snabbfot, som mest bara behöver vara ledig i mitt tycke. (Ta hand om dig!) Lola som planerar bröllop och bara är en sån där perfekt hallstafru ;) Säkert glömt massor av er omtyckta, men ni är egentligen inte mer glömda än jag är här nere..

Jag hoppas iallafall att ni alla får en kanonmidsommar och att jag Skickat tillräckligt med sol så ni klarar er hela helgen :)
 
Kraaaaaamar//Elinen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh...jag blev kär i din idyll, Elin!!! Där kanske jag skulle få det jag behöver? Tänk om...
Kram gumman <<3

2012-06-21 @ 22:10:51
Postat av: Anonym

Glömde ju...
TACK!! Ta hand om dig åsså!!
Idag gjorde jag en "sak". Det bara kom. Ska berätta sen...eller läs mina ord.
Kanske du förstår?
Saknar dig...

2012-06-21 @ 22:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0