Hemlängtan

Hejsan!
Idag har jag jätte hemlängtan. Inte kanske så överhängande just i detta nu, men när man ska sova är det svårt att koppla bort. Tänker inte så mycket. Längtar bara hem. Komma bort. Skita i det här en stund. 11 veckor med jobb VARJE DAG är inte okej. Borde inte vara lagligt. Borde vara straff på puckot som kom på det! Check på den!!
Att varje dag behöva ta tag i sitt jobb och aldrig vara bara sig själv. Alltid behöva samarbeta. Alltid behöva komma överens. Alltid kommunisera. Aldrig kunna ligga och peta navellud i sina baxade gröna manskallingar och räkna spikhål i taket och ta en öl. (suck, nu ballade det ur) Inte för att jag skulle ta mig tid till det hemma. MEN att kunna. Friheten. Möjligheten att kunna betämma själv. Här är man bara en marjonett..
Nej, ikväll blir det grillad macka hos amerikarna som en *upp-poff* om det kan få funka. Sen gå och duscha/duscha och sova. Jag måste få sova. Jag vill vara pigg. Jag vill orka vara 3 veckor till. Orka vara en ok arbetskamrat.
Suck... det är jobbigt nu..
 
Min braiga bok i solen blir det nu :)
 
Saknar er! Saknar Sverige! Saknar Svenssonlivet! Snart längtar jag tillbaka...
Kramar om//Elinen
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kämpa på Elin, vi finns här hemma sen när du kommer hem!! :) Du kommer fixa klart de där galant, du kommer ha hemlängtan (annars vore de konstigt) MEN DU kommer att klara av de här!! <3

2012-06-28 @ 22:55:21
URL: http://ivarssonjenny.blogg.se
Postat av: Elin

Tack Jenny :)
Jag vet med att det kommer gå, finns ingen annan uväg i det hela. Och att må dåligt dagarna igenom skulle vara som döden för mig OCH de runt om. Så det är bara att hugga i och le, fast man är depp. Men, bara 3 veckor nu, och sen är jag här 8 och hemma 2. Därefter är det istort ingenting kvar av detta äventyr. Kanske skulle försöka njuta ännumer redan nu? ;)
Kramar

2012-06-29 @ 05:30:46
Postat av: Jenny

Du ser de kommer gå super fort!! saker att se fram emot med, födelsedag på första hemresan och marknad på den andra ;) Sen är du HEMMA igen, innan du minst snar de!! Japp njut njut njut, njut mest av sol och VÄRME, för de saknas rejält här hemma i Sverige :p
kramar

2012-06-29 @ 14:27:37
URL: http://ivarssonjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0