Hemma prat

Senare ska det ringas hem..
Sitter och pratar med Sah nu. Det är najs. Vi ska dansmatta när jag kommer hem (hoppas hoppas jag hinner) för tillfället känns det som att hem är ganska nära. Och jag har bestämt mig för att leva kungligt på Liseberg om 5 veckor :D Ska bli så satans kul!!
Längtar såå.. Idag drar jag runt med en hemsk huvudvärk. Den där sorten som trycker ihop ögonen på mig och spränger hjärnan när jag lutar mig frammåt. Känner igen den, det är det ända huvudvärk jag är bekant med förrutom de få tillfällen "rosé-smällen" har kommit dagen efter nått kuligt. hihii..

Jag krachade ju en av mina "drömmar" i veckan. kan bara skylla på mig själv i frågan. Och nu när jag skjuter den framför mig skjuter jag samtidigt på min hund-plan. Dom gick ju hand i hand.. Det vart helt plötsligt omöjligt att skaffa en och allt pirrigt skojigt hopp i frågan och planeringen dog lixom.. Fy så dumt!
Så det ska bli fint att gosa med Sah´s när jag tittar hem. Avis som satan på henne, men det vet hon ;)

Nej nog för nu!
Nu ska jag sola. Hörde det var regn hemma. Skickar mer sol!
Kramisar//Elinen

PS: Ikväll ska det äntligen pillas med hemsidan igen om allt går enligt plan <3 ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0